Tuesday, June 8, 2010

rindu datang lagi~


terasa sangat sekarang kita jauh antara satu sama lain walaupun sebenarnya hati kita dekat je....kenapa agaknya?? mungkin kerana masa telah membataskan segalanyer untuk kita..tuntutan kerja memerlukan kita tabah hadapi dugaan hati ini....abg...sy dah rasa sayang sgt dgn abg... sebenarnya kalau dapat setiap saat saya nak berada dekat dengan abg....setiap kali sakit ini datang lagi..setiap itulah wajah abg bermain didalam benak hatiku....Pada Dia saya mohon..temukanlah kita walau untuk seketika....kerna saya nak sangat bgtaw abg sendiri yang saya sayang sangat dengan abg... tiada kata yang mampu melafazkan segalanya....Abang jaga diri baik-baik taw....saya sentiasa doakan yg terbaik buat abang dan buat kita berdua....
i love you in what way you are! not because of what you did to me..but because what you mean to my life....from deep of my heart! miss you in every moment in my life...

~~nurul 740am(9/6/10)

0 comments:

Post a Comment